acsess
.:: Your Adversing Here ::.
 

تبدیل اسناد ورد به پی‌دی‌اف و برعکس


منبع: وب‌يوزر

اشاره:
ماهنامه هستیران - کارهای مفرح و جالب زیادی وجود دارد که با تبدیل فایل‌ها در کامپیوتر خود می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. می‌توانید عکس‌ها را به ویدیو، ویدیوها را به آواتارهای متحرک (تصاویری که در بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌ها به‌عنوان نماد هویت استفاده می‌شود)، متن را به صوت و عکس را به متن تبدیل کنید و کارهای مشابه فراوان دیگری که انجام آن‌ها امكان‌پذير است...

کارهای مفرح و جالب زیادی وجود دارد که با تبدیل فایل‌ها در کامپیوتر خود می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. می‌توانید عکس‌ها را به ویدیو، ویدیوها را به آواتارهای متحرک (تصاویری که در بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌ها به‌عنوان نماد هویت استفاده می‌شود)، متن را به صوت و عکس را به متن تبدیل کنید و کارهای مشابه فراوان دیگری که انجام آن‌ها امكان‌پذير است. اگر کاست‌های کهنه‌ای دارید که گوشه‌ای خاک می‌خورند، می‌توانید با تهيه نسخه‌های دیجیتال از آن‌ها، زندگی دوباره‌ای به کاست‌های خود بدهید و نتیجه را در وب به‌اشتراک بگذارید یا روی سی‌دی و دی‌وی‌دی رایت کنید. علاوه بر این، چرا آیکون‌های خاص خود را با استفاده از تصاویر دلخواهتان نمی‌سازید؟همه این کارها را می‌توان با استفاده از برنامه‌های رایگان یا تحت وب انجام داد. در این مقاله مفصل درباره تبدیل فایل‌ها، به چگونگی انجام این کارها خواهیم پرداخت.

 

تبدیل اسناد ورد به پی‌دی‌اف و برعکس

شرکت ادوبی فرمت PDF (سرنام Portable Document Format) را به‌عنوان روش راحت برای نمایش متن و عکس در یک قالب ثابت ابداع کرد. اگرچه امکان ویرایش متن در فایل پی‌دی‌اف وجود دارد، اما این کار باید با یک ابزار مناسب انجام شود. اگر فقط متن را می‌خواهید، به‌احتمال راحت‌تر آن است که متن را بیرون بکشید و در واژه‌پرداز خود آن را ویرایش کنید. پس از آن می‌توانید فایل ویرایش‌شده را دوباره به پی‌دی‌اف تبدیل کنید. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه اسناد ورد و پی‌دی‌اف را به‌صورت آنلاین و رایگان به یکدیگر تبدیل کنید.

1- برای جدا کردن متن از فایل پی‌دی‌اف هرگز به مبدل خاصی نیاز نداريد. فقط کافی است فایل مورد نظر را با یک برنامه مانند PDF-XChange Viewer و با ابزار مناسب ‌(1)، متن مورد نظر را انتخاب کنید (یا با کلید ترکیبی Ctrl+A کل متن را انتخاب کنید). سپس متن را کپی كرده (2) و در یک سند متن خالی آن را Paste کنید.

 


2- گزینه دیگر استفاده از PDF to Word برای تبدیل فایل به‌طور کامل است. روی دکمه Choose File (م 1) کلیک  كرده و فایل خود را انتخاب کنید، سپس فرمت Word مورد نظر خود را انتخاب کنید (2) و یک آدرس ایمیل برای ارسال فایل تبدیل‌شده وارد کنید (3) و روی Convert (م 4) کلیک کنید. اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید نرم‌افزار رایگان دسکتاپ را براي چهارده روز استفاده دانلود كنيد (5).

 


3- برای تبدیل یک فایل ورد یا اکسل به فرمت PDF نرم‌افزار رایگان ExpressPDF را امتحان کنید. نوع فایل مورد نظر را انتخاب (1) و روی Browse (م 2) کلیک کنید و سند مورد‌نظر را انتخاب کنید تا آپلود شود. اطمینان یابید که حجم فایل زیر بيست مگابایت است؛ اگر چنین نیست باید فایل خود را به چند فایل تقسیم و هر یک را جداگانه آپلود کنید.

 


4- ایمیل خود را وارد کنید (1). سپس کیفیت مورد نظر خود را که می‌تواند برای نمایش، کتاب الکترونیکی یا چاپ مناسب باشد انتخاب كنيد‌(2). روی دکمه Convert to pdf! (م 3) کلیک کنید. پس از اتمام تبدیل، ایمیلي دریافت خواهید کرد که حاوی لینک دانلود فایل تبدیل‌شده (و نه اصل فایل) خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : pourya
  • تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,